Тайм -менеджмент

Тайм -менеджмент. Основні правила тайм -менеджменту!
    Ви напевно помічали, що більшість з нас так сильно перевантажені роботою і особистими турботами, що навіть не мають уявлення , яким чином можна вийти з подібної ситуації і як можна все встигати ?! У нас з'являється якесь емоційне напруження , паніка , дискомфорт , що призводить до млявості та пригніченому настрою , коли всі валитися з рук і нічого не хочеться робити! Якщо Ви не хочете стати жертвою депресії - потрібно навчитися правильно планувати свій час, тобто зайнятися тайм -менеджментом !Психологи вважають , що вихід з ситуації « катастрофічної нестачі часу» ЕСТЬ , головне , щоб у Вас було бажання трохи змінити себе , а також поміняти своє ставлення до особистого часу.Тайм - менеджмент - це вміння ефективно управляти і контролювати свій особистий час ! Це вміння сортувати , що для Вас на даний момент є головним, а що - другорядним, що найперше Ви повинні зробити , а що можна перенести і на кілька годин вперед. Як тільки людина починає це все усвідомлювати - у нього відразу ж пропадає вся суєта з браком часу .Вам може здатися , що управляти своїм часом це досить таки складно - ні крапельки ! Головне , щоб Ви для себе прийняли конкретні рішення , що і коли потрібно зробити!Яка ж мета тайм- менеджменту?Багато впевнені в тому , що ті люди , які активно користуються тайм -менеджментом - встигають робити набагато більше і швидше! Це помилкова думка. Тайм - менеджмент допомагає нам збільшити нашу продуктивність в рази , а також вчить нас відкидати всі непотрібні справи в корзину. З'являється додатковий час - і це вже Ваша справа куди Ви його витратите !Ті люди , які все ж навчилися ефективно управляти своїм часом - їм вдається заощадити третю частину свого життя! Дивно , чи не так? Основні правила тайм -менеджменту!
1 ) Тайм - менеджмент: Уявіть, що сьогодні Ваш останній день. 
Можливо Вам здасться це правило безглуздим , але все ж ... Хочу з Вами поділитися своїм особистим питанням - я його задаю сама собі перед тим , як лягти спати і як тільки прокидаюся! Від цього питання я щоранку бадьоренько прокидаюся і починаю з розумом керувати своїм часом ! А ось і моє запитання: «Якби я знала , що сьогодні останній день мого життя - що б я зробила і як себе вела в цей день? »Моя Вам порада, прям зараз візьміть листочок паперу і самі для себе відверто дайте відповідь на поставлене питання. Я думаю Вам це буде цікаво!
2 ) Тайм - менеджмент : Займайтеся плануванням . 
Ті люди, які змогли домогтися визнання й успіху в житті - постійно планують. Щоденне планування НЕОБХІДНО для підвищення Вашої ефективності протягом усього дня .Постійно плануйте конкретні завдання в зошиті! Запам'ятайте , якщо на папері немає Вашої мети - тоді вона просто не існує!Коли Ви працює з складеним списком запланованих завдань - Ви відразу ж збільшуєте продуктивність і продуктивність свого часу на 25 %. Візьміть собі за звичку з вечора (перед тим як лягати спати) записати свій план завдань на завтра! Як тільки Ви прийдете на роботу - Ви вже будете чітко знати з чого треба починати.Працюйте з цим списком протягом усього дня: як тільки з'явитися якесь нове завдання - увімкніть його в цей же список враховуючи його пріоритетність в порівнянні з раніше записаними справами. Як тільки Ви успішно впораєтеся з конкретним завданням - обов'язково її викреслюйте зі списку! Таким чином Ви будете задоволені виконаною роботою, а також будете пишатися собою, що ні даремно використовували час! Складне завдання потрібно розділити на кілька підзадач - не хапатися за неї цілком (так поступають тільки нерозумні люди , простіше кажучи - невдахи )
3 ) Тайм - менеджмент : Виключайте зі свого життя « пожирачів часу»!
 Напевно - це найперша проблема , яка заважає нам усім ефективно і продуктивно контролювати свій час! На перевірку пошти , на спілкування в ICQ і в соц.сетях ( вконтакте , facebook) - ми крадемо і УБИВАЄМО у себе час , витрачаємо його даремно ! Вас совість не мучить? Або лінь -матінка робить свою справу ?Моя Вам порада , якщо Ви все ж таки зібралися зайнятися корисною справою ( на благо майбутнього) - відключіть на час всі ці брязкальця, щоб вони Вас не відволікали ! Сконцентруйтеся на своєму важливому завданні , тримайте себе в руках і виробляйте терпіння! Я вже в одній статті писала про один дуже цікавий факт - корисна звичка виробляється рівно 66 днів, якщо Ви її будете виконувати ЩОДЕННО! Тому , виберіть час, коли Ви будете займатися корисними справами , виключіть з цього часу все , що Вас відволікає (телевізор , соц. Мережі , кофеек з подругою і марні розмови ) - і ВПЕРЕД підкорювати вершини і автоматизувати корисні звички ! Також корисно буде, якщо Ви заведете окремий щоденник, де будете записувати нікчемні заняття, які пожирають Ваш час , не наближають Вас до мети і не приносять ніякої користі !
4 ) Тайм - менеджмент : Вчіться розставляти пріоритети !
 Відсортуйте по важливості і терміновості певні завдання - запишіть їх у особистий щоденник! Не витрачайте більшу частину свого часу на дрібні й непотрібні справи ! 
5 ) Тайм - менеджмент : Фільтруйте інформацію. 
Для того , щоб не перенасичувати свій мозок величезною кількістю непотрібної інформації , а також не витрачати на неї свій дорогоцінний час - вчіться вибирати найпотрібніше , корисне і відсівати непотрібне ! Вчіться побіжно вивчати і пробігати очима по сторінках всесвітньої інтернет- павутини не читаючи все підряд від початку і до кінця! Зупиняйтеся і запам'ятовуйте тільки найважливіше!6 ) Тайм - менеджмент : Концентруйтесь від початку до кінця на одному завданні.Чим більше і швидше Ви будете виконувати декілька завдань одночасно - тим гірше Ви їх зробите . Ніколи не переходьте до нового завдання , поки повністю не зробите старе!
7 ) Тайм - менеджмент: « З'їжте жабу на сніданок! »Що це означає? Успішний бізнес -консультант Б. Трейсі , « жабою » називає найскладніші справи , з якими потрібно впоратися протягом дня . Коли Ви їх постійно переносите то на 1 годину вперед , то на вечір - Ви самі собі ж створюєте неприємне емоційне напруження з яким ходите весь день! Свій день потрібно починати саме з найважчого - і Ваш день пройде гладко і не примусово. 
8 ) Тайм - менеджмент: Дотримуйтесь чистоту на столі.Багаті люди , розважливі бізнесмени завжди працюють за чистим столом! 
У незібраних людей на столі панує повне беззаконня і аврал . Виробіть в собі корисну звичку під час розбирати зі свого столу Кучугури паперів , викидайте непотрібне і працюйте в чистоті. Вчені довели , що більше 30 % часу ми витрачаємо на те , щоб знайти потрібний документ. Кошик для непотрібного сміття - хороший метод управляти своїм часом ! 
9 ) Тайм - менеджмент : Частіше говорите «НІ» непотрібним справах. 
Навчіться відмовляти конкретним людям (у яких немає ні найменших цілей , які нічого не хочуть від життя , а тільки вміють скаржитися і нитку на проблеми, непотрібним завданням - які не приносять і не принесуть Вам в майбутньому ніякої користі , а тільки заберуть у Вас час
10 ) Тайм - менеджмент: У Вас має бути комфортне робоче місце. 
Коли Ви працюєте вдома - у Вас з'являється купа можливостей , щоб відволіктися , особливо це ставитися до тих , хто живе не один. Окреме робоче місце збільшить Вашу продуктивність в рази і допоможе Вам добре сконцентруватися на власній справі .
11 ) Тайм - менеджмент : Працюйте в певний час. 
Якщо Ви уважно подивитеся за собою, то зможете визначити свій біологічний годинник (біоритми) на які випадає Ваш пік активності! Ось саме в цей час Ви повинні докласти максимум зусиль, щоб вирішити найважчі завдання, так як Ви будете сповнені сил і ефективні! Не витрачайте цей час даремно - користуйтеся їм! У мене , наприклад , пік активності припадає з 07.00 - 11.00 - і я намагаюся в цей час встигнути якомога більше , тому що розумію , що в інший час у мене реакція буде повільна і працездатність стане нижче. 
12 ) Тайм - менеджмент : Візьміть для себе заслужений вихідний день.
Коли у Вас є час відпочити - ніколи не нехтуйте ним! Це важливий фактор для ефективного управління часом! Коли людина відпочиває - всі ресурси її організму поступово відновлюються. Коли людина валиться з ніг від втоми - навряд чи він добре і якісно зробить конкретне завдання. Тому , коли Ви відпочиваєте - Ви активно займаєтеся тайм -менеджментом!Тайм - менеджмент вчить всіх нас ефективно управляти своїм життям , насолоджуватися кожним моментом часу , в якому ми перебуваємо зараз , знаходити час для рідних і близьких нам людей , виділяти час для саморозвитку - життя почне набувати яскраві фарби і ставати куди більш цікавіше !

Немає коментарів:

Дописати коментар