1)"Визначення творчого потенціалу вчителів"
Для того щоб визначити свій творчий потенціал, виберіть один із варіантів можливих відповідей:
1. Чи вважаєте ви, що певні ваші дії значно поліпшать НВП?
1. Чи вважаєте ви, що певні ваші дії значно поліпшать НВП?
а - так; б - ні; в — за сприятливих умов;
2. Чи вважаєте ви, що оточуючий вас світ може бути кращим?
2. Чи вважаєте ви, що оточуючий вас світ може бути кращим?
а — так; б — ні; в - так, в деяких випадках.
3. Як ви гадаєте, могли б ви бути причасними до змін оточуючого світу?
3. Як ви гадаєте, могли б ви бути причасними до змін оточуючого світу?
а - так; б - ні; в - так, в деяких випадках.
4. Як ви вважаєте, будете ви в майбутньому настільки впливовими, що зможете щось принципово змінити?
4. Як ви вважаєте, будете ви в майбутньому настільки впливовими, що зможете щось принципово змінити?
а - так; б - обов 'язково; в - можливо
5. Коли ви вирішили почати якусь справу, впевнені, що доведете її до кінця?
5. Коли ви вирішили почати якусь справу, впевнені, що доведете її до кінця?
а — так; б - часто не впевнений;
6. Чи є у вас бажання займатися справами, яких зовсім не знаєте?
6. Чи є у вас бажання займатися справами, яких зовсім не знаєте?
а — так; б - невідоме мене не цікавить; в - все залежить від характеру справи.
7. Вам приходиться займатися незнайомим ділом? Чи прагнете ви досягти в ньому досконалості?
7. Вам приходиться займатися незнайомим ділом? Чи прагнете ви досягти в ньому досконалості?
а — так; б - задовольнюсь тим, що зміг досягти; в - так, але тільки якщо це мені подобається.
8. Якщо справа, яку ви не знаєте, вам подобається, чи хочете ви знати про неї все?
а — так; б — ні, хочу навчитися тільки головному; в - ні, хочу тільки задовольнити свою цікавість.
9. Коли ви терпите поразку, то:
а - якийсь час впираєтесь; б - махнете на все рукою; в — продовжуєте робити своє діло.
10. Як по-вашому, професію треба обирати, виходячи з:
а — своїх можливостей; б - стабільності, значущості, потреби в ній; в - переваг, якими вона забезпечить.
11. Подорожуючи, могли б ви легко орієнтуватися на маршруті, по якому вже пройшли:
а — так; б - ні, боїтеся збитися з дороги; в - так, але тільки там, де місцевість сподобалася.
12. Відразу після бесіди чи зможете ви пригадати все, про що йшла розмова:
а - так; б — всього пригадати не можете; в - запам 'ятали тільки те, що цікавило.
13.Коли ви чуєте слово іноземною мовою, зможете повторити його по складах, якщо навіть не знаєте його значення:
а - так, без труднощів; б — так, якщо слово легко запам 'ятати; в - повторю не зовсім вірно.
14. У вільний час ви надаєте перевагу:
14. У вільний час ви надаєте перевагу:
а — залишатися на самоті, поміркувати; б — знаходитись в компанії; в - не має різниці знаходитесь ви на самоті чи в компанії.
15. Ви займаєтесь якоюсь справою. Вирішуєте залишити це заняття тільки тоді, коли:
15. Ви займаєтесь якоюсь справою. Вирішуєте залишити це заняття тільки тоді, коли:
а — справу закінчено і ви задоволені її результатом; б — ви задоволені результатом в певній мірі; в- ви ще не все зробили.
16. Коли ви залишилися насамоті:
16. Коли ви залишилися насамоті:
а - любите помріяти; б - будь якою ціною прагнете знайти для себе заняття; в - любите помріяти, але тільки про речі, пов 'язані з вашою роботою.
17. Коли якась ідея захоплює вас, то ви думаєте про неї:
17. Коли якась ідея захоплює вас, то ви думаєте про неї:
а - незалежно від того, де і з ким. ви знаходитесь; б — тільки насамоті; в - тільки там, де не буде надто гамірно.
18. Коли ви відстоюєте яку-небудь ідею, то:
18. Коли ви відстоюєте яку-небудь ідею, то:
а — можете відмовитись від неї, якщо аргументи опонента будуть переконливими; б — залишитесь при своїй думці; в - зміните свою думку, якщо опір буде надто сильним.
Підрахуйте бали, які ви набрали:"а" - 3 бали, "б" - 1 бал, "в" - 2 бали. Загальна сума набраних балів покаже рівень вашого творчого потенціалу.
49 і більше балів - у вас значний творчий потенціал. Якщо ви на ділі зможете примінити свої здібності, то вам по силі самі різноманітні форми творчості.
Від 24 до 48 балів - нормальний творчий потенціал. Ви володієте тими якостями, які дозволяють вам творити. Але у вас є проблеми, які гальмують процес творчості, але ваш потенціал дозволить вам проявити себе творчо.
23 і менше балів - ваш творчий потенціал, на жаль, малий. Але може ви просто не дооцінюєте себе? Позбавтесь цього і ви вирішите проблему.
2) "Чи люблять Вас діти?"
1. Дитина не готова до уроку. Як Ви на це прореагуєте?
а) поставите
"2";
б) почнете читати
"мораль";
в) скажете, що на перший
раз оцінку ставити не будете.
2. На контрольній роботі учень старається,
працює самостійно. Але після перевірки виявляється: робота виконана на
"2"; Що Ви зробите?
а) поставите
"2";
б) поставите
"2", але попрацюєте після уроків;
в) поставите”3” , зауваживши, що це за старанність.
3. Учні самостійно
виконують роботу. Відмінник першим виконав завдання, але написав неохайно. Як
Ви вчинете?
а) поставите
"5" і похвалите;
б) поставите
"5", але зробите зауваження.
4. Ви знаєте, що дитина вчиться слабо і домашнє
завдання в когось списала. Як Ви вчинете?
а) мовчки перевірите;
б) зауважите. '
5. Деякі діти заважають працювати Вам на уроці.
Як Ви до цього ставитесь?
а) берете щоденник і
записуєте зауваження;
б) стараєтесь
порозумітися з ними;
в) звертаєтесь до
класного керівника, щоб допоміг Вам навести порядок.
6. Що Ви робите з
людьми, які на уроці не працюють?
а) ставите
"2";
б) ставите
"2", але переконуєте, що вчитися потрібно;
в) стараєтесь знайти
інший вихід.
7. Ви пояснюєте новий матеріал. Діти слухають і
раптом, хтось говорить: “О, плете-меле, аж у вухах свистить”. Як Ви прореагуєте?
а) зробите вигляд, що
непочули;
б) попросите такого
учня, щоб додав щоденника;
в) щось відповісте.
8. Уявіть, що Ви прийшли
на заміну уроку у клас, де не викладаєте. Як почнете урок?
а) привітаєтесь і
почнете опитування або пояснення нового матеріалу;
б) спробуєте налагодити
контакт з класом, а потім почнете урок;
9. Чи згідні Ви з
твердженням:
при оцінюванні знань
учня Ви підганяєте їх під мірку знань відмінника і в залежності від цього
ставите оцінки
а) так;
б) ні.
10. Ви підтримуєте
дисципліну на уроці не за допомогою переконань, авторитету, а за допомогою
страху перед Вами?
а) так;
б) ні.
За
допомогою таблиці підрахуйте бали:
Запитання
|
ВІДПОВІДЬ
|
||
а
|
б
|
в
|
|
1
|
6
|
2
|
0
|
2
|
6
|
3
|
0
|
3
|
3
|
0
|
|
4
|
6
|
1
|
|
5
|
4
|
0
|
10
|
6
|
б
|
3
|
0
|
7
|
10
|
5
|
0
|
8
|
6
|
0
|
|
9
|
6
|
0
|
|
10
|
б
|
0
|
Якщо Ви набрали від
1 до 12 балів, Вам нічого хвилюватись: Ви вмієте спілкуватися з дітьми, діти
Вас люблять, поважають.
Якщо Ви набрали від 13
до 32 балів, Вам бажано частіше ставити себе на місце дитини, щоб порозумітися
з нею.
Якщо у Вас більше 32
балів, Вам потрібно серйозно замислитись над вибором професії.
3) Ви маєте можливість пройти онлайн тестування перейшовши по ссилі
Нормально!
ВідповістиВидалити