Тайм -менеджмент. Основні правила тайм -менеджменту!
Ви
напевно помічали, що більшість з нас так сильно перевантажені роботою і
особистими турботами, що навіть не мають уявлення , яким чином можна
вийти з подібної ситуації і як можна все встигати ?! У
нас з'являється якесь емоційне напруження , паніка , дискомфорт , що
призводить до млявості та пригніченому настрою , коли всі валитися з рук
і нічого не хочеться робити! Якщо
Ви не хочете стати жертвою депресії - потрібно навчитися правильно
планувати свій час, тобто зайнятися тайм -менеджментом !Психологи
вважають , що вихід з ситуації « катастрофічної нестачі часу» ЕСТЬ ,
головне , щоб у Вас було бажання трохи змінити себе , а також поміняти
своє ставлення до особистого часу.Тайм - менеджмент - це вміння ефективно управляти і контролювати свій особистий час ! Це
вміння сортувати , що для Вас на даний момент є головним, а що -
другорядним, що найперше Ви повинні зробити , а що можна перенести і на
кілька годин вперед. Як тільки людина починає це все усвідомлювати - у нього відразу ж пропадає вся суєта з браком часу .Вам може здатися , що управляти своїм часом це досить таки складно - ні крапельки ! Головне , щоб Ви для себе прийняли конкретні рішення , що і коли потрібно зробити!Яка ж мета тайм- менеджменту?Багато впевнені в тому , що ті люди , які активно користуються тайм -менеджментом - встигають робити набагато більше і швидше! Це помилкова думка. Тайм
- менеджмент допомагає нам збільшити нашу продуктивність в рази , а
також вчить нас відкидати всі непотрібні справи в корзину. З'являється додатковий час - і це вже Ваша справа куди Ви його витратите !Ті люди , які все ж навчилися ефективно управляти своїм часом - їм вдається заощадити третю частину свого життя! Дивно , чи не так? Основні правила тайм -менеджменту!
Можливо
Вам здасться це правило безглуздим , але все ж ... Хочу з Вами
поділитися своїм особистим питанням - я його задаю сама собі перед тим ,
як лягти спати і як тільки прокидаюся! Від цього питання я щоранку бадьоренько прокидаюся і починаю з розумом керувати своїм часом ! А ось і моє запитання: «Якби я знала , що сьогодні останній день мого життя - що б я зробила і як себе вела в цей день? »Моя Вам порада, прям зараз візьміть листочок паперу і самі для себе відверто дайте відповідь на поставлене питання. Я думаю Вам це буде цікаво!
2 ) Тайм - менеджмент : Займайтеся плануванням .
Ті люди, які змогли домогтися визнання й успіху в житті - постійно планують. Щоденне планування НЕОБХІДНО для підвищення Вашої ефективності протягом усього дня .Постійно плануйте конкретні завдання в зошиті! Запам'ятайте , якщо на папері немає Вашої мети - тоді вона просто не існує!Коли
Ви працює з складеним списком запланованих завдань - Ви відразу ж
збільшуєте продуктивність і продуктивність свого часу на 25 %. Візьміть собі за звичку з вечора (перед тим як лягати спати) записати свій план завдань на завтра! Як тільки Ви прийдете на роботу - Ви вже будете чітко знати з чого треба починати.Працюйте
з цим списком протягом усього дня: як тільки з'явитися якесь нове
завдання - увімкніть його в цей же список враховуючи його пріоритетність
в порівнянні з раніше записаними справами. Як тільки Ви успішно впораєтеся з конкретним завданням - обов'язково її викреслюйте зі списку! Таким чином Ви будете задоволені виконаною роботою, а також будете пишатися собою, що ні даремно використовували час! Складне
завдання потрібно розділити на кілька підзадач - не хапатися за неї
цілком (так поступають тільки нерозумні люди , простіше кажучи -
невдахи )
3 ) Тайм - менеджмент : Виключайте зі свого життя « пожирачів часу»!
Напевно - це найперша проблема , яка заважає нам усім ефективно і продуктивно контролювати свій час! На
перевірку пошти , на спілкування в ICQ і в соц.сетях ( вконтакте ,
facebook) - ми крадемо і УБИВАЄМО у себе час , витрачаємо його даремно !
Вас совість не мучить? Або лінь -матінка робить свою справу ?Моя
Вам порада , якщо Ви все ж таки зібралися зайнятися корисною справою (
на благо майбутнього) - відключіть на час всі ці брязкальця, щоб вони
Вас не відволікали ! Сконцентруйтеся на своєму важливому завданні , тримайте себе в руках і виробляйте терпіння! Я
вже в одній статті писала про один дуже цікавий факт - корисна звичка
виробляється рівно 66 днів, якщо Ви її будете виконувати ЩОДЕННО! Тому
, виберіть час, коли Ви будете займатися корисними справами ,
виключіть з цього часу все , що Вас відволікає (телевізор , соц. Мережі ,
кофеек з подругою і марні розмови ) - і ВПЕРЕД підкорювати вершини і
автоматизувати корисні звички ! Також
корисно буде, якщо Ви заведете окремий щоденник, де будете записувати
нікчемні заняття, які пожирають Ваш час , не наближають Вас до мети і не
приносять ніякої користі !
4 ) Тайм - менеджмент : Вчіться розставляти пріоритети !
Відсортуйте по важливості і терміновості певні завдання - запишіть їх у особистий щоденник! Не витрачайте більшу частину свого часу на дрібні й непотрібні справи !
5 ) Тайм - менеджмент : Фільтруйте інформацію.
Для
того , щоб не перенасичувати свій мозок величезною кількістю
непотрібної інформації , а також не витрачати на неї свій дорогоцінний
час - вчіться вибирати найпотрібніше , корисне і відсівати непотрібне ! Вчіться
побіжно вивчати і пробігати очима по сторінках всесвітньої інтернет-
павутини не читаючи все підряд від початку і до кінця! Зупиняйтеся і запам'ятовуйте тільки найважливіше!6 ) Тайм - менеджмент : Концентруйтесь від початку до кінця на одному завданні.Чим більше і швидше Ви будете виконувати декілька завдань одночасно - тим гірше Ви їх зробите . Ніколи не переходьте до нового завдання , поки повністю не зробите старе!
7 ) Тайм - менеджмент: « З'їжте жабу на сніданок! »Що це означає? Успішний бізнес -консультант Б. Трейсі , « жабою » називає найскладніші справи , з якими потрібно впоратися протягом дня . Коли
Ви їх постійно переносите то на 1 годину вперед , то на вечір - Ви самі
собі ж створюєте неприємне емоційне напруження з яким ходите весь день!
Свій день потрібно починати саме з найважчого - і Ваш день пройде гладко і не примусово.
8 ) Тайм - менеджмент: Дотримуйтесь чистоту на столі.Багаті люди , розважливі бізнесмени завжди працюють за чистим столом!

9 ) Тайм - менеджмент : Частіше говорите «НІ» непотрібним справах.
Навчіться
відмовляти конкретним людям (у яких немає ні найменших цілей , які
нічого не хочуть від життя , а тільки вміють скаржитися і нитку на
проблеми, непотрібним завданням - які не приносять і не принесуть Вам в
майбутньому ніякої користі , а тільки заберуть у Вас час
10 ) Тайм - менеджмент: У Вас має бути комфортне робоче місце.
10 ) Тайм - менеджмент: У Вас має бути комфортне робоче місце.
Коли
Ви працюєте вдома - у Вас з'являється купа можливостей , щоб
відволіктися , особливо це ставитися до тих , хто живе не один. Окреме робоче місце збільшить Вашу продуктивність в рази і допоможе Вам добре сконцентруватися на власній справі .
11 ) Тайм - менеджмент : Працюйте в певний час.
Якщо
Ви уважно подивитеся за собою, то зможете визначити свій біологічний
годинник (біоритми) на які випадає Ваш пік активності! Ось
саме в цей час Ви повинні докласти максимум зусиль, щоб вирішити
найважчі завдання, так як Ви будете сповнені сил і ефективні! Не витрачайте цей час даремно - користуйтеся їм! У
мене , наприклад , пік активності припадає з 07.00 - 11.00 - і я
намагаюся в цей час встигнути якомога більше , тому що розумію , що в
інший час у мене реакція буде повільна і працездатність стане нижче.
12 ) Тайм - менеджмент : Візьміть для себе заслужений вихідний день.
Коли у Вас є час відпочити - ніколи не нехтуйте ним! Це важливий фактор для ефективного управління часом! Коли людина відпочиває - всі ресурси її організму поступово відновлюються. Коли людина валиться з ніг від втоми - навряд чи він добре і якісно зробить конкретне завдання. Тому , коли Ви відпочиваєте - Ви активно займаєтеся тайм -менеджментом!Тайм - менеджмент вчить всіх нас ефективно управляти своїм життям , насолоджуватися кожним моментом часу , в якому ми перебуваємо зараз , знаходити час для рідних і близьких нам людей , виділяти час для саморозвитку - життя почне набувати яскраві фарби і ставати куди більш цікавіше !
Коли у Вас є час відпочити - ніколи не нехтуйте ним! Це важливий фактор для ефективного управління часом! Коли людина відпочиває - всі ресурси її організму поступово відновлюються. Коли людина валиться з ніг від втоми - навряд чи він добре і якісно зробить конкретне завдання. Тому , коли Ви відпочиваєте - Ви активно займаєтеся тайм -менеджментом!Тайм - менеджмент вчить всіх нас ефективно управляти своїм життям , насолоджуватися кожним моментом часу , в якому ми перебуваємо зараз , знаходити час для рідних і близьких нам людей , виділяти час для саморозвитку - життя почне набувати яскраві фарби і ставати куди більш цікавіше !
Немає коментарів:
Дописати коментар